- اگر محصول خریداری شده دارای ایراد فنی، خط و خش یا پارگی باشد.
- 24 ساعت پس از تحویل کالا، مشکل را به واحد پشتیبانی فروشگاه نیروانا اطلاع دهید.
- در صورت باز نشدن پلمپ قابل تعویض هستند.
- در صورتی که مغایرت بدون استفاده از محصول قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، کالا باید در شرایط اولیه و بدون برداشتن بسته بندی عودت داده شود.
- در صورتی که تنها با بازکردن بسته بندی امکان تشخیص مغایرت وجود دارد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات را نگهداری کرده و از دور ریختن آنها جدا خودداری نمایید.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر چیز دیگری بر روی کارتن یا جعبه اصلی محصول، یا پاره شدن و از بین بردن آن، ضمانت بازگشت را باطل می کند.
رویه بازگرداندن کالا
راهنمای ثبت مرجوعی کالا
قوانین و روش بازگرداندن کالا
آسایش و رضایت مشتریان همواره از اولویت های فروشگاه نیروانا بوده است و فروشگاه نیروانا در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مشکل مواجه شوند که در چنین مواقعی خدمات در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته می شود. فروشگاه نیروانا برای بسیاری از محصولات 7 روز مهلت بازگشت دارد.
تحت چه شرایطی می توانم محصول خود را برگردانم؟
سفارشات برگشتی باید به چه آدرسی ارسال شوند؟
بعد از تماس با کارشناسان پشتیبانی آدرس برای ارسال کالا به شما اعلام می شود.
هزینه حمل و نقل چگونه محاسبه خواهد شد؟
در صورت تایید ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب ظاهری، توسط کارشناسان پشتیبانی نیروانا، هزینه ارسال به عهده مجموعه نیروانا می باشد. جهت عودت هزینه ارسال اینگونه سفارشات به حساب خود، لطفا تصویر رسید را به شماره واتساپ مجموعه ارسال نمایید. در صورت انصراف از خرید و یا عدم تایید ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نیروانا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری می باشد.