پس از ۳۰ سال تحقیق روی انواع میوهها، برند فرودیا (Fruida) با شعار “زیبایی برگرفته از میوهها” در سال ۲۰۱۶ وارد بازار کره جنوبی شد. نام فرودیا ترکیبی از واژههای Fruits (میوهها) و Dia (به معنی «از» در یونانی) است و الهام گرفته از زیبایی و ثمره طبیعی میوههاست. این برند از میوههای سرشار از آنتیاکسیدان برای تولید محصولات مراقبت پوستی خود بهره میبرد. فرودیا در سال ۲۰۱۷ بزرگترین فروشگاه خود را در ایالات متحده افتتاح کرد و جای پای خود را در بازار جهانی محکم کرد. این شرکت همچون رقبای کرهای خود، از طبیعیترین مواد خام و عصاره میوهها استفاده میکند و اکنون در بیش از ۸۰ کشور جهان مشتری دارد. فناوری غنیسازی میوهها فرودیا باعث معرفی این برند در کشورهای آسیای شرقی مانند چین و سنگاپور شده است. از محصولات شاخص این برند میتوان به شویندههای صورت، آبرسانها و ضد آفتابها اشاره کرد که همگی در فروشگاه نیروانا موجود هستند.
محصولات
